Değerli Müşterimiz,
Ürününüzü teslim almadan önce lütfen aşağıdaki adımları dikkatlice izleyiniz:
Kargo Tutanağı İmzalamadan Önce Kontrol Ediniz: Ürününüzün kutusunda herhangi bir hasar veya sorun olup olmadığını kontrol ediniz. Herhangi bir hasar, eksiklik veya kolinin bandında açılma tespit ederseniz, lütfen kargo görevlisine tutanak tutulması talebiyle birlikte kutunuzu iade ediniz.
Hasar Tespit Tutanağı İle İade Ediniz: Kutunun hasarlı olduğunu veya içeriğinde eksiklik bulunduğunu tespit ettiğinizde, kargo görevlisine tutanak tutulması talebiyle birlikte kutunuzu iade ediniz. Bu şekilde yükümlülüğünüzü yerine getirdiğiniz takdirde, yeni ürünleriniz derhal tarafınıza gönderilecektir.
Hasarlı veya Eksik İçerik Bildirimi: Kutusu hasarlı olan veya içeriğinde eksiklik olduğunu iddia ettiğiniz ürünlerin kontrol edilmeden teslim alınması durumunda, içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden sorumluluğumuz bulunmamaktadır. Bu durumu en kısa zamanda info@glimo.com.tr adresimize yazılı olarak ya da 0216 633 60 00 numaralı telefonumuza sözlü olarak, sözleşme numarası ile beraber bildiriniz.
Siparişlerinizle ilgili tüm sorularınız ve ürünlerle ilgili bilgi almak için Türkiye'nin her yerinden 0216 633 60 00 numaralı telefonumuzdan bize ulaşabilir veya iletişim formumuzu doldurarak destek talebinde bulunabilirsiniz.